П`ятниця, 19.04.2024, 18:28Головна | Реєстрація | Вхід

Форма входу

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Годинник


Друзі сайту

i8

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Курси валют

Информер курса доллара, евро и рубля, а также кросс-курса евро в долларах

Допомога сайту

Допомога сайту''

Рекламний блок

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!
Як залучити цільову аудиторію?

    В Інтернеті є таке поняття як трафік, який представляє собою потік людей на будь-ресурс. Трафік буває нецільовий, і цільовий. Цільову аудиторію ресурсу представляють ті люди, яким зараз видається необхідна інформація, яку вони шукали в Інтернеті.
    Такий вид залучення відвідувачів найбільш прийнятний, тому що в цьому випадку є реальна можливість того, що новоявлений гість, спочатку, скористається вашим сервісом, а потім, потрапить в орбіту Ваших клієнтів. Коефіцієнт корисної дії вашого ресурсу стане більш високим.
    Цільову аудиторію можна визначати за такою ознакою, як місцезнаходження користувачів.
    Припустимо, Ви займаєтеся продажем і доставкою товарів в окремо взятому регіоні, то зменшувати свій бюджет на розкручування свого бізнесу в усьому Інтернеті було б нерозумно і дорого. Розумніше зайнятися просуванням свого ресурсу, тільки в одній необхідній області.
    А, що стосується SEO-оптимізації то, для залучення необхідної аудиторії для сайту треба керуватися розташуванням ресурсу, і відповідно до пропонованих послуг.
    Припустимо, Ваша компанія здійснює медичну консультацію в Києві, то не треба писати в запитах: «медична консультація», оскільки в даному випадку трафік цільової аудиторії на ресурс буде сумнівним і низьким.
    «Медична консультація» це високочастотний запит. Нам же в даному випадку слід забивати середньочастотний або низькочастотний запит.
«Медична консультація по стоматології в Києві за адресою Петрова 16».
    В цьому випадку ви точно отримаєте свою аудиторію.
    Людям потрібна саме консультація по стоматології, а не консультації з іншої якоїсь медичної проблеми.
    Трафік в цьому випадку буде невеликий, але зате призведе на Ваш сайт саме тих, кому Ваш проект з Вашою інформацією на медичну тему просто необхідний.
    Як визначити реальний рівень цільової аудиторії ресурсу?
    Щоб це дізнатися, треба проаналізувати такі параметри, як:
1. Наскільки глибоко користувач занурився в перегляд ваших сторінок. Якщо в середньому число переглянутих сторінок не менше 3-6 сторінок, значить, Ваш сайт використовувався за прямим призначенням і виявився корисний відвідувачеві.
2. Контакти. Якщо користувач відвідав сторінки «Ціни» і «Контакти», це Ваш клієнт, можна сподівається, що скоро він до вас звернеться знову.

Каталог статей

 

Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz
Яндекс.Метрика Счетчик тИЦ и PR Счетчик тИЦ и PR