Субота, 27.02.2021, 05:02Головна | Реєстрація | Вхід

Форма входу

Пошук

Календар

«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Годинник


Друзі сайту

i8

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Курси валют

Информер курса доллара, евро и рубля, а также кросс-курса евро в долларах

Допомога сайту

Допомога сайту''

Рекламний блок

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!
Гаряча та холодна розкрутка сайту

    Всі існуючі сьогодні методи розкрутки та просування web-сайтів можна розділити на дві основні групи. Це методи холодної та гарячої розкрутки.

Гаряча розкрутка
    Гаряча розкрутка являє собою один чи сукупність декількох нестандартних методів розвитку сайту. Можна виділити кілька основних особливостей гарячої розкрутки сайтів.
По-перше, будь-який з таких методів спрямований на те, щоб залучити на сайт з різних джерел як можна більшу кількість аудиторії за невеликий проміжок часу.
    Дійсно, практично будь-який з методів гарячої розкрутки, розроблений з урахуванням особливостей сайту і його цільової аудиторії, дає можливість підвищити його відвідуваність в декілька раз за досить малий проміжок часу.
    По-друге, незважаючи на те, що будь-який сайт потребує, перш за все, цільової аудиторії, багато методів гарячої розкрутки дозволяють залучати велику кількість відвідувачів, які не є цільовою аудиторією проекту.
    Проте багато із залучених відвідувачів можуть або зацікавитися в його матеріалах одноразово, або ж стати його постійними відвідувачами, клієнтами, читачами і так далі.
Щоб зрозуміти принципи дії гарячої розкрутки, можна навести приклади з найпоширенішими видами цього методу розвитку сайтів.

Вірусний маркетинг
    Даний вид гарячої розкрутки передбачає публікацію будь-якого рекламного контенту на одному або декількох сторонніх ресурсах. Наприклад, це може бути вірусне відео на Youtube, рекламна стаття на добре відвідуваному і популярному блозі і так далі.
    Проте основною особливістю вірусного маркетингу є те, що з його допомогою створюється реклама, яка не виглядає рекламою з першого погляду. Зазвичай це веселий відеоролик або ж цікава стаття, що містить одну або кілька посилань на розкручуваний за допомогою гарячої оптимізації сайт.

Помаранчева оптимізація
    За допомогою помаранчевої оптимізації також залучається велика кількість аудиторії. Цей метод заснований на публікації на сайті нестандартних і сенсаційних новин, що дає можливість дуже сильно підняти популярність ресурсу в інтернеті.
    Помаранчева оптимізація реалізується наступним чином:
    На сайті створюється окрема сторінка, на якій розміщується стаття, відео або ж фотографії, які повідомляють про будь-сенсації. Потім web-майстер сайту або ж його оптимізатор публікує певну кількість посилань на неї на сторінках різних популярних проектів.
    Все це дає можливість сайту залучити величезну кількість трафіку на сайт за невеликий проміжок часу. Висока ефективність помаранчевої оптимізації полягає в тому, що будь сенсаційна новина володіє такою властивістю, як висока швидкість її поширення в мережі. Відвідувачі сайту самі поділяться такою новиною в соціальних мережах і на сторінках інших проектів, що і дає можливість ресурсу залучати все більшу кількість трафіку.
   Також, збільшити кількість трафіку можна за рахунок застосування методів розкрутки, заснованих на сезонності деяких запитів. Наприклад, можна створити кілька сторінок сайту, які будуть присвячені певної події - річниці, свята, і т.п.
    Однак, як правило, за допомогою помаранчевої оптимізації можна залучити на сайт лише нецільову аудиторію, більшість представників якої не можуть позитивно позначитися на його розвитку. Однак серед залучених відвідувачів можуть виявитися і цільові користувачі, на що і розраховане застосування цього методу гарячої розкрутки.
    Також варто відзначити те, що помаранчева оптимізація може понести за собою і досить серйозні проблеми, наприклад, фінансові санкції або судові позови. Виникнути подібна ситуація може тоді, коли на сайті публікується сенсаційна новина, яка не відповідає дійсності, наприклад, сенсація про яку-небудь відому особистість.
    Крім того, помаранчева оптимізація може залучати трафік на сайт лише протягом короткого проміжку часу, так як будь-яка сенсація або подія дуже швидко втрачає свою актуальність.
    Також варто відзначити, що будь-який вид гарячої розкрутки може бути доступний не кожному сайту, так як гаряча розкрутка зазвичай вимагає деяких грошових витрат, а також вельми істотно схильна до впливу тематики інтернет-проекту.
Холодна розкрутка.
     Холодна розкрутка являє собою сукупність всіх стандартних методів пошукової оптимізації та інших класичних способів розвитку web-сайту.
    Можна виділити такі основні особливості холодної розкрутки:
 По-перше, практично будь-який метод холодної розкурки може бути застосований в рамках заходів з розвитку будь-якого сайту.
По-друге, дані методи просування web-сайту можуть гарантувати успіх, але тільки в тому випадку, якщо їх розробкою буде займатися людина, добре обізнана в області просування і розкурки інтернет-проектів.
По-третє, ефективність використаних для розвитку сайту методів холодної розкрутки, як правило, буває помітна лише через досить великий проміжок часу.
По-четверте, холодна розкрутка дає можливість залучати лише цільову аудиторію ресурсу на його сторінки.
Що стосується безпосередньо методів, що входять до складу холодної розкрутки, то тут необхідно відзначити, насамперед, наступні з них:

Пошукова оптимізація.
    Пошукова оптимізація або пошукове просування або SEO направлено на внутрішню і зовнішню оптимізації сайту з метою залучення цільової аудиторії з видачі пошукових систем.
    Хоча пошукова оптимізація і є основним інструментом залучення трафіку на багато видів сайтів, надмірні заходи в цьому напрямку можуть нанести проекту досить великий збиток. Справа в тому, що занадто активна діяльність web-майстрів по оптимізації його web-сайту може призвести до його переоптімізаціі, результатом чого може бути не тільки просідання позицій у видачі пошукових систем, а й повне виключення сайту або окремих його сторінок з їх видачі. Тому web-майстрам варто дати пораду, яка полягає в тому, що методи пошукової оптимізації необхідно застосовувати тільки відповідно до рекомендацій пошукових систем.

SMO чи соціальна розкрутка
    SMO (social media optimization) - оптимізація через соціальні медіа мережі. Соціальна розкрутка передбачає використання методів, що дозволяють залучати аудиторію з різних соціальних мереж. Тут необхідно відзначити такі методи, як створення корпоративних сторінок, використання на сайті кнопок соціальних мереж, форм підписки на його новини, що надаються через соціальні проекти і так далі.
Посилання.
    Що стосується останнього, третього методу, що входить до складу холодної розкрутки, то він спрямований на те, щоб залучити якомога більшу кількість цільових відвідувачів на сайт за допомогою його зовнішніх посилань з блогів, каталогів, форумів та інших ресурсів. Найбільш вірний і довгограючий метод залучення трафіку.

Каталог статей

 

Copyright MyCorp © 2021 | Конструктор сайтів - uCoz
Яндекс.Метрика Счетчик тИЦ и PR Счетчик тИЦ и PR