П`ятниця, 19.04.2024, 00:48Головна | Реєстрація | Вхід

Форма входу

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Годинник


Друзі сайту

i8

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Курси валют

Информер курса доллара, евро и рубля, а также кросс-курса евро в долларах

Допомога сайту

Допомога сайту''

Рекламний блок

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!
Підняття позицій сайту за допомогою юзабіліті

    Безсумнівно, пошукова оптимізація - це невід'ємна частина просування сайту в мережі Інтернет. За допомогою пошукової оптимізації можна досягти необхідних позицій сайту в пошуковій видачі по ключовому запиту. Але, не завжди сайт, який знаходиться в ТОПі пошукової видачі, отримує необхідний рівень конверсії відвідувачів, грубо кажучи - це відбувається в більшості випадків. Тільки колосальний трафік може підвищити конверсію до потрібного рівня. Коли необхідної позиції в пошуковій видачі досягнуто, а трафік все одно залишається «сміттєвим», необхідно підвищувати юзабіліті сайту. Підвищувати юзабіліті сайту необхідно навіть в тому випадку, якщо потрібні позиції не були досягнуті.
    Сучасна пошукова оптимізація включає в себе такий нюанс, як поведінковий фактор. Даний фактор показує пошуковій системі, як веде себе відвідувач на сайті. Виходять із стандартних дій відвідувача, пошукова система розуміє, цікавий цей сайт відвідувачу чи ні. Юзабіліті є унікальним інструментом, за допомогою якого можна підвищити поведінковий фактор сайту. Юзабіліті не є частиною пошукової оптимізації. Юзабіліті - це інструмент, за допомогою якого можна утримати відвідувача на сайті і, як наслідок, підвищити конверсію трафіку.
    Для того, щоб просувати сайт за допомогою юзабіліті, необхідно звертати увагу на такі фактори:
1) Сторінка сайту, що просувається, на яку потрапив відвідувач, відразу повинна пояснювати йому, про що даний ресурс. Причому, будь-яка сторінка сайту повинна мати максимальну інформативність як про окремі частини послуг, що надаються або товари, так і про весь ресурс.
2) Відірвані від контексту написи і ключові слова працюють добре лише з точки зору пошукової оптимізації. З людської точки зору вони погіршують сприйняття ресурсу.
3) Не слід називати розділи, які присвячені продукції «Продуктами», а послуги - «Послугами». Зміст, який буде ґрунтуватися на ключових словах, значно підвищить впізнаваність у відвідувачів і у пошукових машин.
4) Користувачам підсвідомо дуже важливо розуміти, в якому саме місці сайту вони знаходяться. Ідеальним рішенням такої проблеми буде створення навігації типу «хлібні крихти». Такий тип навігації продуктивний як з боку юзабіліті, так і з боку пошукової оптимізації.
5) URL - це невід'ємна частина інтерфейсу, тому, він повинен бути зрозумілим.

Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz
Яндекс.Метрика Счетчик тИЦ и PR Счетчик тИЦ и PR