В Інтернеті є таке поняття як трафік, який представляє собою потік людей на
будь-ресурс. Трафік буває нецільовий, і цільовий. Цільову аудиторію
ресурсу представляють ті люди, яким зараз видається необхідна інформація, яку
вони шукали в Інтернеті.
Такий вид залучення відвідувачів найбільш прийнятний, тому що в цьому випадку є
реальна можливість того, що новоявлений гість, спочатку, скористається вашим
сервісом, а потім, потрапить в орбіту Ваших клієнтів. Коефіцієнт корисної
дії вашого ресурсу стане більш високим.Цільову аудиторію можна визначати за такою ознакою, як місцезнаходження користувачів.
Припустимо, Ви займаєтеся продажем і доставкою товарів в окремо взятому регіоні, то зменшувати свій бюджет на розкручування свого бізнесу в усьому Інтернеті було б нерозумно і дорого. Розумніше зайнятися просуванням свого ресурсу, тільки в одній необхідній області.
А, що стосується SEO-оптимізації то, для залучення необхідної аудиторії для сайту треба керуватися розташуванням ресурсу, і відповідно до пропонованих послуг.
Припустимо, Ваша компанія здійснює медичну консультацію в Києві, то не треба писати в запитах: «медична консультація», оскільки в даному випадку трафік цільової аудиторії на ресурс буде сумнівним і низьким.
«Медична консультація» це високочастотний запит. Нам же в даному випадку слід забивати середньочастотний або низькочастотний запит.
«Медична консультація по стоматології в Києві за адресою Петрова 16».
В цьому випадку ви точно отримаєте свою аудиторію.
Людям потрібна саме консультація по стоматології, а не консультації з іншої якоїсь медичної проблеми.
Трафік в цьому випадку буде невеликий, але зате призведе на Ваш сайт саме тих, кому Ваш проект з Вашою інформацією на медичну тему просто необхідний.
Як визначити реальний рівень цільової аудиторії ресурсу?
Щоб це дізнатися, треба проаналізувати такі параметри, як:
1. Наскільки глибоко користувач занурився в перегляд ваших сторінок. Якщо в середньому число переглянутих сторінок не менше 3-6 сторінок, значить, Ваш сайт використовувався за прямим призначенням і виявився корисний відвідувачеві.
2. Контакти. Якщо користувач відвідав сторінки «Ціни» і «Контакти», це Ваш клієнт, можна сподівається, що скоро він до вас звернеться знову.