Субота, 20.04.2024, 13:20 | Головна | Реєстрація | Вхід | |||||
Цікава математика |
Меню сайтуПошукКалендар
ГодинникДрузі сайтуi8 СтатистикаОнлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Як залучити цільову аудиторію?
В Інтернеті є таке поняття як трафік, який представляє собою потік людей на
будь-ресурс. Трафік буває нецільовий, і цільовий. Цільову аудиторію
ресурсу представляють ті люди, яким зараз видається необхідна інформація, яку
вони шукали в Інтернеті. Такий вид залучення відвідувачів найбільш прийнятний, тому що в цьому випадку є
реальна можливість того, що новоявлений гість, спочатку, скористається вашим
сервісом, а потім, потрапить в орбіту Ваших клієнтів. Коефіцієнт корисної
дії вашого ресурсу стане більш високим.Цільову аудиторію можна визначати за такою ознакою, як місцезнаходження користувачів. Припустимо, Ви займаєтеся продажем і доставкою товарів в окремо взятому регіоні, то зменшувати свій бюджет на розкручування свого бізнесу в усьому Інтернеті було б нерозумно і дорого. Розумніше зайнятися просуванням свого ресурсу, тільки в одній необхідній області. А, що стосується SEO-оптимізації то, для залучення необхідної аудиторії для сайту треба керуватися розташуванням ресурсу, і відповідно до пропонованих послуг. Припустимо, Ваша компанія здійснює медичну консультацію в Києві, то не треба писати в запитах: «медична консультація», оскільки в даному випадку трафік цільової аудиторії на ресурс буде сумнівним і низьким. «Медична консультація» це високочастотний запит. Нам же в даному випадку слід забивати середньочастотний або низькочастотний запит. «Медична консультація по стоматології в Києві за адресою Петрова 16». В цьому випадку ви точно отримаєте свою аудиторію. Людям потрібна саме консультація по стоматології, а не консультації з іншої якоїсь медичної проблеми. Трафік в цьому випадку буде невеликий, але зате призведе на Ваш сайт саме тих, кому Ваш проект з Вашою інформацією на медичну тему просто необхідний. Як визначити реальний рівень цільової аудиторії ресурсу? Щоб це дізнатися, треба проаналізувати такі параметри, як: 1. Наскільки глибоко користувач занурився в перегляд ваших сторінок. Якщо в середньому число переглянутих сторінок не менше 3-6 сторінок, значить, Ваш сайт використовувався за прямим призначенням і виявився корисний відвідувачеві. 2. Контакти. Якщо користувач відвідав сторінки «Ціни» і «Контакти», це Ваш клієнт, можна сподівається, що скоро він до вас звернеться знову. |
||||
Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz |